vildamildamatilda

Alla inlägg under mars 2012

Av matilda berglund - 27 mars 2012 11:20

Längesen jag skrev, jag vet! Men det har inte hänt så mycket roligt, bara att vi har vart i Trysil och åkt skidor och i lördags var vi på X-factor inspelning.

I Trysil var det första skiddagen på förmiddagen svin kallt!!! Men sen blev det toppen fint!! Andra dagen var det perfekt, solen sken men det var ändå fint i backarna och sista dagen var det +14-15* det var för varmt!! Det gick knappt att åka för det blev så slabbigt i backarna. Så en timme innan liften stängde åkte vi till stugan och sedan hyrde längdskidor istället. Vi gick i 10min för att hitta spåret och seadn åkte vi ungefär 5km. Det var en marddröm, något jag ALDRIG gör om!! Då är det mycket bättre med fart, eller ja, iallafall slippa ta sin egna fart. blööööööö.


X-Factor

Det var så himla tillgjort allting. När juryn kom in dvs. Andreas Carlsson, Marie Serneholt (eller hur det nu stavas), Ison och Orup. När dem kom in skulle man stå upp å applodera å en massa, det var kul första gången. Det skulle tas om 3 gånger! Sedan fick man i publiken inte sitta hur man ville, man skulle sträcka på sig och se glad ut! hela hela tiden. Dessutom fick man mellan varje artist sitta och vänta i cirkus 10 minuter kanske, då juryn blev sminkade och fick snacks.

Min syster var bakom kulisserna med Linda som skulle uppträda. Hon sa att dem hade varsin kamera i näsan heela tiden och skulle upprepa nästan allt dem sa inför kameran. Så det var faktiskt inte as kul!!

Av matilda berglund - 8 mars 2012 18:02

Ursääkta, jag är dålig på att upptadera. Men det har inte hänt så mycket roligt. Förutom att jag har vart ute i Falkenberg i helgen. Vi var först hos kära underbara Emelie som fyllt 20, sen har jag bara jobbat och varit på Komvux för att jaag ska räkna upp lite matte. Så otroligt roligt, fast nej inte alls.

Jaja nu ska jag sitta och glo på tv!!

Bjuder på denna också.

 

Presentation


Matilda heter jag och är en glad tjej på 20 höstar! Vill ni veta mer? Läs bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards