vildamildamatilda

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Då var det time!

Av matilda berglund - 24 februari 2012 12:08

Då var det dags för att göra sig av mig min fina fina pålle!

Kommer sakna henna så otroligt mycket meen hon är fel ras och kommer säkert få det toppen! Jag vill ha en hopphäst inte en islandshäst. Men min finafinafina pålle, haft henne i 8 år. Nästan ridit in henne helt själv. <3

 


Nu ska jag iväg på en arbetsinterljue, sen ska jag käka, gå på systemet och dra till Johansfors för att seedan partajja i Oskarström och utgång i Halmstad!!


Trevlig helg alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda berglund - 31 oktober 2012 19:54


    100 frågor. 1. Fullständigt namn? Matilda Anna Lovisa Berglund. 2. Ålder? 21. 3. Vart bor du? Hallands djupaste skogar. 4. Bor tillsammans med?Syster i stan och hemma hos mamma och pappa. Åker dit jag känner för att åka. 5. Färg p...

Av matilda berglund - 17 maj 2012 19:48

Vi älskar dig mamma, önskar att någon annan fick denna skiten istället, det finns dem som förtjänar det mer, folk tar livet av sig dagligen och är så missnöjda med livet. Varför sätta sånt här på dem som älskar livet och gör allt för att få leva det?...

Av matilda berglund - 17 maj 2012 15:53

Idag skulle vi åka en snabbis till Gekås i Ullared. Det är fan katastrof där vissa dagar som tillexempel idag. Varför lyckas vi alltid åka dit då det är som mest folk där?! När vi kan åka vilken dag som helst när vi kan åka dit vilken dag som helst p...

Av matilda berglund - 17 maj 2012 00:15

Bara sitter här och tar det jävligt lungt!! Lyssnar på en låt som en fin människa tipsade om. Den har nu fått en stjärna och ligger överst på listan på spotify. Överst med två andra låtar, Soldiers med Ulrik Munther och Some die young med Laleh....

Av matilda berglund - 17 maj 2012 00:00

Jag tycker att jag jobbar hela tiden, jobbar jag inte så har jag kul eller inte. I helgen tillexempel var jag på den kända Fegenfesten, jag var där för första gången nånsin. Det var riktigt kul! Det började så bra, när vi kom till förfesten var det e...

Presentation


Matilda heter jag och är en glad tjej på 20 höstar! Vill ni veta mer? Läs bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards